دستورالعمل تأسیس و نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

فصل اول: تعاریف ماده۱: در این دستورالعمل اسامی ذیل تعریف شده و استفاده می شوند: کمیتۀ نظارت :کمیته نظارت بر مراحل صدور مجوز و نحوه فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای متشکل از: نمایندگان وزارت اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادستانی کل کشور است. دبیرخانه: دبیرخانه کمیته نظارت بر مراحل … ادامه خواندن دستورالعمل تأسیس و نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای