بازاریابی بیمه های مسئولیت و بررسی مهم ترین عوامل در فروش این نوع بیمه ها
یوسف محمدی فر
چکیده: تعاملات هر انسان در طول زندگی خود با میلیونها انسان دیگر، بالقوه حاوی خطرها و خسارتهایی است که جبران آن، گاه خارج از توان مالی افراد است.بنابراین، بیمه مسئولیت به عنوان ساز و کاری برای تنظیم روابط اجتماعی مطرح شده است که شناخت و گسترش آن، تأثیر به سزایی در تقلیل پیامدهای زیانبار حوادث ناگوار وارده به اشخاص ثالث خواهد داشت.متأسفانه این رشته بیمهای بسیار مهم، در کشور ما چنانکه باید شناخته شده نیست.در این مقاله ضمن شناسایی مهمترین دلایل رشد ناکافی بیمههای مسئولیت و عوامل ثأثیرگذار بر فروش این بیمهها، بررسی و راهکارهای توسعه آن نیز ارائه گردیده است
اصل مقاله
دانلود مقاله
شما میتوانید فایل PDF مقاله را از طریق لینک زیر دانلود نمایید.