موسسه طیبات
موسسه تحقیقات و آموزش فقه اقتصادی

برگزاری پنجمین دوره «تربیت مدرس فقه بازار»

مؤسسه فقه اقتصادی طیبات با همکاری سازمان بسیج اصناف کشور و مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه‌های علمیه برگزار کرد.

پنجمین دوره کاربردی تربیت مربی فقه بازار از تاریخ ۲۸ آذرماه لغایت ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز توسط موسسه فقه اقتصادی طیبات با همکاری سازمان بسیج اصناف سراسر کشور و مرکز راهبری اقتصادی مقاومتی حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد عبادی، مدیر مؤسسه و پایگاه هدایت تحصیلی فقه اقتصادی طیبات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت:

مطابق بند «ن» ماده(۳۰) قانون نظام صنفی است که به صراحت آمده؛ تمامی اصناف کشور برای اخذ پروانه کسب یا تمدید آن باید به مدت ۲۴ ساعت در دوره‌های آموزشی اتاق اصناف شرکت کنند.

استاد حوزه علمیه افزود: یکی از مواد درسی این دوره آموزشی، درس «احکام معاملات» است که مطابق قانون مزبور این درس به مدت ۶ ساعت توسط مربیان سازمان بسیج اصناف در سراسر کشور آموزش داده می‌شود.

این مربیان که عمدتا روحانیون سطح ۲ و ۳ حوزه هستند برای اخذ مجوز تدریس باید در دوره‌های آموزشی بدوی و دانش‌افزایی شرکت کنند که این دوره‌ها در شهر مقدس قم و از سوی مؤسسه و پایگاه هدایت تحصیلی فقه اقتصادی طیبات با همکاری بسیج اصناف کشور و مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

پنجمین دوره کاربردی تربیت مربی «فقه بازار» با حضور ۷۰ نفر از طلاب مستعد از سراسر کشور به مدت سه روز از روز شنبه مورخه دوشنبه ۲۸ دی ماه تا روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه در موسسه فقه اقتصادی طیبات برگزار گردید.

 

      تصاویر دوره های قبلی دوره تربیت مربی فقه اصناف

 

https://tyb.ir/?p=18013=لینک کوتاه مطلب